سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

1woz6o9mvno7z8n0h1sn

 

لپ تاپ گیمینگ و بار دیگر نام یوروکام تا قدرت بالای خود را در ساخت محصولات متفاوت و بسیار حرفه ای به نمایش بگذارد. یوروکام با معرفی لپ تاپ اسکای اکس ۹ قصد دارد تا برای رقبای خود خط و نشان بکشد و آنها را به تلاش بیشتر وادار کند. به نظر می رسد مرز میان کارایی و مشخصات سخت افزاری نوت بوک ها و PC در حال از بین رفتن است و Eurocom Sky X9 یک نمونه بارز در این زمینه به شمار می رود. اسکای اکس ۹ در بخش کارایی و عملکرد می تواند قدرت به مراتب بیشتری نسبت به بسیاری از کامپیوتر های شخصی در اختیار کاربران قرار دهد.

 

سخت افزار نوت بوک قدرتمند یوروکام شامل مادربردی مجهز به چیپ ست Z170 و سوکت ۱۱۵۱ اینتل و پردازنده آنلاک Core i7-6700K می شود که به سادگی قابلیت اورکلاک را در اختیار کاربران قرار می دهد. پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ، نسخه دسکتاپ Core i7-6700K به شمار می رود که چهار هسته و هشت رشته پردازشی با فرکانس ۴ گیگاهرتز را در خود جای داده و با استفاده از فناوری توربو بوست، فرکانس آن به ۴٫۲ گیگاهرتز افزایش می یابد. سیستم خنک کننده نوت بوک با استفاده از ۳ عدد فن و ۹ لوله انتقال حرارت به کاربران اطمینان می دهد که مشکل حرارتی برای افزایش فرکانس پردازنده وجود ندارد.

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی