سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

0

 

کاربرانی که در پروژه های آزمایشی مایکروسافت ثبت نام کرده اند و جدیدترین بلید های ویندوز ۱۰ موبایل برایشان ارسال می گردد، در آخرین نسخه به قابلیت جالبی بر خورده اند. به گفته این اشخاص، مایکروسافت قابلیتی را ترتیب داده که توسط آن می توانید از فبلت خود به عنوان یک تبلت استفاده کنید.

داستان از این قرار است که کاربر می تواند از طریق منوی تنظیمات، رابط کاربری «تبلت» را انتخاب کند. بر همین اساس، کاربران موبایلی همچون لومیا ۱۵۲۰ قادر هستند از فضای بیشتری به عنوان محیط کار استفاده کرده و با اشاره انگشت خود از بخش های مختلف نمایشگر دیدن کنند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

لازم به ذکر است که این ویژگی پیش از این در لومیا ۸۳۰ و با هک کردن این تلفن همراه نیز فراهم می شد اما از طرفی نمایشگر این موبایل در حد و اندازه یک فبلت نبود و از سوی دیگر، حالا به نظر می رسد که خود مایکروسافت می خواهد این ویژگی را به شکل رسمی به ویندوز ۱۰ موبایل بیافزاید.

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی