سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

0

 

گروهی از محققان برای جستجوی مکانیسم‌های کنترل شناختی فکر، تلاش کرده‌اند تا به این سوال پاسخ دهند که چگونه مغز تعیین می‌کند که افکار خود را به کدام جهت سوق دهد.
به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، محققان دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه کالیفرنیا و آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش آمریکا، با استفاده از شیوه‌های تصویربرداری ساختاری برای تبدیل اسکن‌های مغزی به نمودارهای سیم‌کشی ارتباطات بین مناطق مغز، از ساختارهای این شبکه‌های عصبی برای نمایش قوانین اساسی استفاده کردند که به کنترل اینکه کدام بخش‌های مغز از بیشترین توانایی برای اعمال کنترل شناختی بر افکار و اعمال برخوردارند، می‌پردازد.
این پژوهش برای نخستین بار به ارائه توضیح مکانیکی برای چگونگی انجام این کار توسط قشر فرونتال و کنترل هزاران میلیارد از نورون‌های منفرد پرداخته است.
این پژوهش علوم اعصاب موجود را با زمینه نوظهور علم شبکه‌ توام کرده که اغلب برای مطالعه سیستم‌های اجتماعی استفاده می‌شود. این علم، نظریه کنترل را اعمال می‌کند که به طور سنتی برای مطالعه سیستم‌های الکتریکی و مکانیکی استفاده می‌شود تا نشان دهد بودن در حومه مغز برای قشر فرونتال بمنظور کنترل جهت افکار و رفتار هدایت شده با هدف ضروری است.
ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی