سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

0

 

گوگل اخیرا کمپانی Digisfera را خریداری کرده است؛ استارتاپی که تمرکزش روی تصاویر پانورامیک قرار دارد. کارکنان این شرکت نیز قرار است که به تیم Street View آن ملحق گردند تا همچنان به ایجاد «تجربیات فوق العاده با استفاده از عکاسی ۳۶۰» ادامه دهند.

این شرکت ساکن مانتین ویو نیز خرید استارتاپ یاد شده را تایید کرده است اما از ارائه هرگونه اظهار نظر در مورد جزئیات و ارزش این قرارداد خودداری نموده.

استارتاپ Digisfera در ژانویه سال ۲۰۱۱ میلادی تاسیس شد و مقر اصلی آن در پرتغال قرار دارد. مدیرانش آن را تحت عنوان شرکتی توصیف می کنند که «خدمات عکاسی، طراحی و توسعه ای را برای پروژه های متشکل از تصاویر ۳۶۰ درجه» ارائه می کند.

این کسب و کار کوچک ظرف ۵ سال گذشته پروژه های پانورامیک مختلفی را انجام داده که از آن جمله می توان به عکس برداری از مراسم معارفه باراک اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا، افتتاح استادیوم ماراکانا در ریو دو ژانیرو در جریان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و المپیک زمستانی سوچی در روسیه اشاره نمود.

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی