سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

0

همزمان با توسعه روباتها و ماشینهای هوشمند این پرسش مطرح می شود که آیا آنها می توانند خلاقیت به خرج داده و از قدرت تخیلشان استفاده کنند؟ به گزارش خبرگزاری مهر، دو دانشمند شناخته شده در عرصه علوم روباتیک و هوش مصنوعی در پاسخ به این پرسش که توسط روزنامه گاردین مطرح شده به اظهار نظر پرداخته اند.
دکتر ماریا ترزا رودریگز از «گروه خلاقیت ماشینی» دانشگاه گلد اسمیت انگلیس می گوید: ما از مدتها پیش به کار در کنار ماشین آلاتی عادت کرده ایم که البته از سطح بالایی از توانایی شناختی برخوردار نیستند و دقیقا به همین دلیل است که بسیاری از مردم نمی توانند تصور کنند که این دسته از ماشین آلات توانایی چشمگیری در بروز رفتارهای شناختی داشته باشند.
این دانشمند می افزاید: مشکلی که درخصوص نمونه های اولیه این نوع ماشین آلات و تجهیزات کاربردی وجود دارد این است که وابستگی زیادی به تنظیمات (انسانی) و دانش سازندگانشان داشته اند که این مسأله به شکل گیری محدودیتهایی برای آنها می شود.
ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی