سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

0

 

چهارشنبه گذشته بود که برایتان نوشتیم دانشگاه ویسکانسین (Wisconsin) از اپل به علت استفاده بی مجوز از پتنت هایش شکایت نموده و قصد دارد جریمه ای معادل ۸۶۲ میلیون دلار را از این کمپانی دریافت نماید.

حال به نظر می رسد که قاضی پرونده به نتیجه گیری رسیده و اپل را محکوم به پرداخت جریمه ای برابر با ۲۳۴ میلیون دلار نموده است. این مبلغ، تقریبا ۴۰۰ میلیون دلار کمتر از رقم درخواستی بنیاد پژوهشی دانشگاه ویسکانسین است. به گزارش رویترز، اپل اذعان داشته که رای دادگاه را می پذیرد اما توضیح بیشتری در مورد نحوه وقوع مشکل نداده. لازم به ذکر است که این مبلغ، جز بزرگ ترین جریمه هایی محسوب می گردد که شرکت یاد شده تا کنون مجبور به پرداختش شده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به نظر می رسد که  بنیاد پژوهشی دانشگاه ویسکانسین (WARF) نیز با این رای مشکلی ندارد و در مصاحبه ای، آقای Carl Gulbrandsen، نماینده این بنیاد اذعان داشته که تصمیم گیری دادگاه عادلانه بوده و مهم است که از دستاوردهای دانشگاه به شکلی قانونی حفاظت گردد.

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی