سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

0

 

بردفورد شِلهَمر یک کارآفرین سابقه دار، موسیقیدان و در حال حاضر پشتیبان برند های مستقل حوزه ی طراحی است. او به تازگی کسب و کار هفت ماهه ی الکترونیکی خود را توسعه داده است. Bezar که تلفظ نامش در انگلیسی بازی با کلمات Bizarre به معنای شگفت آور و Bazaar به معنای بازار خودمان است، از این به بعد به طراحان کارکشته اجازه خواهد داد برای فروش کار خود، (با عنوان ویترین) پروفایل بسازند. کسب و کار شلهمر زحمت باقی قضایا از جمله ارسال، تدارکات، و خدمات مشتریان را خواهد کشید. برای اینکه تصوری از Bezar داشته باشید می توانید Etsy را در نظر بگیرید، اما کمی بهتر. یا مثلاً Shopify اما کمی پول ساز تر برای خرده فروشان.

شلهمر در این باره می گوید: «مردم متوجه سختی های کار تجارت الکترونیک نیستند، باید آنها را به استفاده از آن ترغیب بکنید». او اصرار دارد چیزی که کسب و کارش را از بقیه متمایز می کند، اعتبار وی در این بازار است.

شلهمر در دنیای کسب و کار بیشتر با شرکت قبلی خود شناخته می شود. اما شرکت اخیر وی که در ماه مارس شروع به کار کرد، تا اینجا ۲٫۲۵ میلیون دلار در مرحله ی «کِشت ایده» سرمایه جذب کرده است و برای فروش آنلاین با بیش از ۶۰۰ طراح همکاری دارد. او می گوید تعداد اعضای وبسایتش از ماه جولای تا کنون به بیش از دو برابر رسیده است و هر ماه ۳۰ درصد به فروش آن اضافه می شود.

Bezar به خرده فروشی آیتم هایی مثل آثار هنری قاب شده، گردنبند های دست ساز و کوسن اختصاص دارد. قیمت های این اقلام از حدود ۳۰ تا ۴۰۰۰ دلار متغیر هستند (به طور متوسط ۵۵ دلار). طراحان برای کار کردن با این وبسایت باید توسط خود شلهمر و یا یکی از مشاوران او در این زمینه دستچین شوند.

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی