سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

logo

 

فِراری امروز از جدیدترین خودروی ویژه خود که با الهام از موفقیت تاریخی این شرکت در تور دو فرانس ساخته شده، پرده برداشت. تور دو فرانس یک رقابت اتومبیلرانی است که فِراری با خودروی ۲۵۰ GT Berlinetta خود بین سال های ۱۹۵۵ الی ۱۹۶۴ میلادی، برنده بلامنازع آن بود.

حالا این شرکت تصمیم گرفته به یاد موفقیت های چشم گیر خود در آن رقابت، ماشین F12tdf را رونمایی کند که امکاناتی به مراتب جذاب تر از نسخه استاندارد خود به نام F12berlinetta دارد.

این اتومبیل قادر است ظرف تنها ۷٫۹ ثانیه سرعت خود را به حدود ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و بیشینه سرعت آن طبق اعلام شرکت سازنده اش برابر با ۳۳۹٫۵ کیلومتر است.

طبق اعلام فراری این ماشین توانسته است مسیر اختصاصی Fiorano در ایتالیا را ظرف تنها یک دقیقه و ۲۱ ثانیه بپیماید که حدودا دو ثانیه سریع تر از مدل برق آسای F12berlinetta است.

اما برای ثبت این رکوردهای جدید، قدرت این ماشین از ۷۳۰ اسب بخار در نسخه قدیمی تر به ۷۶۹ اسب بخار ارتقاء یافته است. با این همه، تغییرات اعمال شده صرفا به موتور این ماشین اختصاص نمی یابند؛ برای نمونه خودروی جدید این بار از نوع هفت دنده با دو کلاچ است که این مساله عملکرد آن را در دنده های بالا تا  ۳۰ درصد و در دنده های پایین تا ۴۰ درصد بهبود می بخشد.

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی