سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

logo

 

این بازیگر امسال سه فیلم «استراحت مطلق»، «گینس» و «نهنگ عنبر» را روی پرده داشته و بعد از محرم نیز باید منتظر دیدن او در «من سالوادور نیستم» به عنوان چهارمین فیلم روی پرده امسالش باشیم. با این‌حال تهیه‌کننده‌ها فکر می‌کنند مردم از دیدن این بازیگر محبوب اشباع نشده‌اند و در پروژه‌های متفاوتی زمزمه حضور او وجود دارد. ازطرفی برخی گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت او به تلویزیون نیز شینده می شود.

شهریور امسال، رضا عطاران که پس از سریال «بزنگاه» در سال ۸۸، دیگر در تلویزیون ظاهر نشده، درباره بازگشت به تلویزیون گفت: «در حال حاضر قصدی برای بازگشت به صدا و سیما و ساخت سریال ندارم؛ چند وقتی است که درگیر سینما و ساخت فیلم‌های سینمایی هستم و فعلا قصد دارم در سینما بمانم.»

عطاران با اظهار بی اطلاعی از وضعیت فعلی صدا و سیما، گفته بود: «سریال‌های طنز در تلویزیون روند خوبی را دنبال می‌کنند ولی باید بهای بیشتری به این سریال‌ها داده شود و امکانات مناسبی در اختیار سازندگان قرار گیرد تا پیشرفت در آن‌ها قابل مشاهده باشد.»

اما مدتی بعد مهران مهام، مشکل مالی را بزرگترین مانع  بازگشت عطاران به تلویزیون عنوان کرد. مهام ادعا کرده بود عطاران تقریبا تمامی نقش‌هایی را که می‌شد، در سینما تجربه کرده و می‌تواند به تلویزیون برگردد و یک سریال خوب دیگر برای رسانه ملی بسازد و خودش هم با این موضوع موافق است. به این ترتیب خبر احتمال ساخت یک سریال در سال آینده با همکاری او را نیز داد.

اما از طرف دیگر زمزمه ساخت سومین اثر سینمایی این بازیگر و کارگردان نیز شنیده می‌شود. فیلمی که فعلا به عنوان «هیولا» از آن نام برده شده و عطاران نویسندگی و کارگردانی آن را به عهده خواهد داشت. اما هنوز پروانه ساختی به نام این پروژه دریافت نشده است.

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی