اتاق خبر ۲۴: غلامرضا داداش زاده، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این باره گفت: اپراتورها موظف هستند قبل از تمدید بسته های اینترنتی کاربر را مطلع کنند، در غیر اینصورت جریمه و خسارت کاربر توسط اپراتور پرداخت می شود.
وی در ارتباط با افزایش فشاری که علیه اپراتورهای موبایل در ارائه بسته های اینترنتی وجود دارد توضیح داد: همانطور که مسلم است اپراتورها به عنوان شرکت های بزرگ با اشتباهی کوچک اعتبار خود را از بین نخواهند برد؛ اما اگر کاربری مدعی تخلف است می تواند شکایت خود را اعلام کند.
داداش زاده درباره نحوه شکایت کاربران از اپراتورها و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی گفت: اگر مواردی به عنوان شکایت از اپراتورهای ارتباطی و مخابراتی وجود داشته باشد، در جهت تسهیل و تسریع در احقاق حقوق کاربران و نیز جلوگیری از سردرگمی آن ها به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین تاکید کرد: اپراتورها موظف هستند با اتمام مهلت استفاده از بسته های اینترنتی کاربران را برای تمدید مجدد بسته فعلی مطلع کنند.
ادامه مطلب...