سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

logo

 

یکی از ویژگی‌های جدید اندروید ۶ (marshmallow)، توانایی استفاده از کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی تلفن هوشمند بوده که بخصوص برای دستگاه‌های با حافظه داخلی کم بسیار سودمند است و به کاربر امکان می‌دهد که بدون محدودیت خاصی برنامه‌های مختلف را روی کارت microSD نصب کند، اما این کار در تعدادی از دستگاه‌ها باعث بروز مشکلاتی از جمله Bootloop گوشی می‌شود. به چند نمونه از مشکلات اندروید ۶ که با تنظیم کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی دستگاه به وجود می‌آید و نحوه برطرف کردن آنها توجه کنید:

مشکل بسته شدن اجباری (force close) اپلیکیشن‌ها

بعد از انتخاب کارت حافظه microSD به عنوان حافظه داخلی، اپلیکیشن‌هایی که تاکنون به خوبی کار می‌کردند، بدون دلیل خاصی force close می‌شوند که برای رفع این مشکل لازم است کارت حافظه خود را فرمت کنید. در واقع وقتی که از کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی استفاده می‌کنید، به دستگاه اجازه فرمت کردن کارت حافظه را داده‌اید؛ اما توجه کنید که این مرحله را بدون انجام دادن رد نکنید تا پس از انتقال اپلیکیشن‌های موجود به کارت حافظه و نصب اپلیکیشن‌های جدید در آینده، به مشکلی بر نخورید. همچنین توصیه می‌شود وقتی که اپلیکیشن‌ها را به کارت حافظه انتقال دادید، گوشی هوشمندتان را راه‌‌اندازی مجدد کنید تا مشکلات باقی‌مانده هم برطرف شود.

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی