سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

logo

 

چندی پیش عکس هایی در فضای مجازی منتشر گردید که ظاهرا به تلفن هوشمند وان پلاس اکس تعلق داشتند. امروز اما پوستر دیگری از سوی این شرکت چینی انتشار یافته که روی آن نوشته شده «شما را در تاریخ هفتم آبان ماه می بینیم».

این جمله قطعا به تاریخ رونمایی از موبایل وان پلاس اکس در هند اشاره دارد. در این پوستر همچنین یک حرف اکس بزرگ دیده می شود که این گمنانه زنی را تقویت می کند.

کارل پی از موسسان این شرکت، در توضیحات خود پیرامون این محصول گفته است که «وان پلاس اکس برای آنهایی طراحی شده که بیشتر از امکانات به طراحی موبایل خود اهمیت می دهند.»

از همین رو انتظار می رود که این دستگاه بیشتر ظاهر زیبایی داشته باشد تا کارایی و قابلیت. همچنین پیش بینی می شود که یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi برای این موبایل در نظر گرفته شده باشد.

برخی احتمال داده اند که این موبایل یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک ۶۷۹۵ داشته باشد و برخی دیگر اما از اسنپدراگون ۸۰۱ سخن می گویند که چهار هسته و ۳ گیگابایت رم را در خود جای داده. باتری دستگاه هم آنطور که گفته شده ۲۴۵۰ میلی آمپر ساعتی است.

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی