سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

logo

 

اکثر گیمرهای PC این عقیده را دارند که انجام بعضی از گیم ها با استفاده از موس و کیبورد راحت تر است، برخی گیم ها نیز برای استفاده از کنترل گر بازی طراحی شده اند. برای مثال، گیم های FPS (تیراندازی اول شخص) با کیبورد و موس راحت تر انجام می شوند، در حالی که استفاده از گیم پد برای بازی های مسابقه ای راحت تر است. حال، مایکروسافت خبرهای خوبی برای گیمرهایی دارد که با استفاده از ویندوز۱۰ روی PCبازی می کنند و می خواهند بازی های محبوب خود را با استفاده از کنترل گر ایکس باکس انجام دهند؛ این امکان به زودی فراهم خواهد شد.
مایکروسافت اعلام کرده که به زودی آداپتور وایرلسی را برای ایکس باکس عرضه خواهد کرد که با ویندوز۱۰ سازگاری خواهد داشت. این آداپتور وارد درگاه USB PC شده و با آن می توان گیم های نصب شده روی کامپیوتر و بازی های ایکس باکس وان که روی کامپیوتر استریم می شوند را بازی کرد. کنترل گرهای ایکس باکس وان و ایکس باکس وایرلس قابلیت کار با این آداپتور را خواهند داشت، ولی برای ایکس باکس ۳۶۰ کارایی نخواهد داشت.

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی