سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

logo

 

سونی موبایل در ژوئیه گذشته طرح بتای «Sony’s Concept for AndroidTM» را راه‌اندازی کردیم که کاربران اکسپریا را قادر می‌ساخت نسخه آزمایشی نرم‌افزار مفهومی را روی دستگاه‌های اکسپریای خودشان نصب کنند. واکنش مثبت و بازخوردها فراتر از انتظارات سونی بود. به همین دلیل اعلام فاز بعدی این طرح با نام «Sony’s Concept for AndroidTM: ویرایش Marshmallow» اعلام می‌شود.

این طرح که در هفته‌های آتی آغاز خواهد شد، برای ۱۰ هزار کاربر Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact در سوئد، دانمارک، نروژ، فنلاند، ایسلند، استونی، لیتوانی، لتونی، بریتانیا، ایرلند و آلمان اجرا می‌شود.

این برنامه بر اساس برخی از بازخوردهای مهم طرح نخست «Concept for Android» ساخته شده است. کاربران به سونی در ایجاد تجربه‌ای ساخته شده بر اساس: دوام باتری افزایش‌یافته، عملکرد سریع و روان، رابط کاربری شیک، برنامه‌ها و تجربه‌های سونی و به‌روزرسانی‌های مداوم و به‌موقع، کمک کردند. همه این موارد در برنامه جدید لحاظ شده و سونی موبایل امیدوار است که بتواند تجربه‌های جدیدی را هم در این طرح آزمایش کند.

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی