سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

سرگرمی تو

رسانه تفریحی سرگرمی تو

بایگانی
  • ۱
  • ۰

logo

دو نفر را تصور کنید که دستانشان در دست هم و در حال راه رفتن هستند، تا وقتی پا به پای هم پیش می روند، مشکلی رخ نمی دهد و می توانند به مسیر خود ادامه دهند اما وقتی یکی از آنها بر سرعت راه رفتن خود می افزاید و آن دیگری هنوز به سرعت قبل راه می رود، یا به زمین می خورند و یا باید دستان یکدیگر را رهامی کنند. ازدواج یک همراهی همیشگی است. می گویند زن و شوهر باید نه گامی جلوتر و نه گامی عقب تر، بلکه در کنار هم باشند. این همراهی و همقدمی از لحظه اول تا آخرین نفس لازم الاجراست.

یکی از مسائلی که می تواند به ایجاد تفاهم و سازگاری بین همسران کمک کند، هم کفو بودن (شبیه بودن) به لحاظ تحصیلی است. یعنی دختر و پسری که می خواهند با یکدیگر ازدواج کنند، همخوانی تحصیلی داشته باشند اما گاهی در زمان انتخاب به این نکته توجه نمی کنیم و یکی از زوجین چند مقطع تحصیلی بالاتر است. گاهی هم دو نفر در یک مقطع هستند و بعد از ازدواج یکی تصمیم می گیرد ادامه تحصیل دهد و دیگری نه. در هر صورت نتیجه فرقی نمی کند؛ ما یک خانه داریم، یک زن، یک مرد و دو مدرک تحصیلی که با هم همخوانی ندارد. حال چه باید کرد؟

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی